Promocja firmy na Facebooku – jak zacząć?

Number of View: 4099

Projektowanie stron WWW Obecnie projektowanie stron WWW (http://www.oferteo.pl/projektowanie-stron-www-internet) cieszy się dużą popularnością. Przewiduje się, że z roku na rok zapotrzebowanie na strony internetowe będzie wzrastać. Te firmy, które posiadają swoje miejsce w sieci zdają sobie sprawę, że sama obecność w Internecie nie ma już teraz tak dużego znaczenia. Aby zostać dostrzeżonym trzeba się pozycjonować i na bieżąco modyfikować ofertę, aby wygrać z konkurencją. Ostatnio profile firmowe na Facebook’u zaczęły spełniać niebagatelną rolę w docieraniu do Klienta na różne sposoby. (…)

Trudno jest dzisiaj znaleźć korporację, która nie ma własnego serwisu, natomiast większość małych przedsiębiorstw nadal nie posiada swojego miejsca w globalnej sieci, nie wspominając o wolnych zawodach i stronach tworzonych na inny użytek. Te wszystkie osoby prędzej czy później pojawią się w Internecie – główna walka konkurencyjna przenosi się właśnie do tego medium. Świetnym dopełnieniem witryny internetowej lub też jej alternatywą jest założenie fanpage’a na Facebook’u – portalu społecznościowym, który ostatnio święci triumfy w wielu krajach na świecie.

Facebook umożliwia promowanie swojej firmy w Internecie na różne sposoby. Fanpage to podstawa, od której należy zacząć. Warto skorzystać z płatnych metod, dzięki którym grafika i teksty będą zachęcać do klikania „Lubię to”. Ale to dopiero początek. Na FB możemy wykupić reklamy kontekstowe. Jest to główne źródło przychodów dla Facebook’a. Innym narzędziem jest stworzenie aplikacji dla swojej firmy. W ten sposób łatwiej organizować konkursy dla swoich fanów i docierać z informacjami o rabatach i konkursach.

Na Facebook’u najważniejsza jest interakcja z użytkownikami. Nie powinna ona polegać na suchym przedstawianiu oferty swojej firmy, gdyż zazwyczaj jest to najskuteczniejszy sposób zniechęcenia potencjalnego użytkownika. Z portali społecznościowych korzysta się dla rozrywki lub w przypadku Facebook’a także dla informacji, które są łatwo dostępne po włączeniu strony głównej. Naszym zadaniem jest umieszczanie takich zajawek, linków i zdjęć, które zaciekawią, umilą dzień i jednocześnie zachęcą do częstszego korzystania z oferowanych przez nas produktów.

Coraz więcej firm zajmujących się projektowaniem stron internetowych lub proponujących inne usługi IT (http://www.oferteo.pl/uslugi-it) włącza do swojej oferty tworzenie, a niekiedy również prowadzenie profilu firmowego na Facebook’u. Można zrobić to samemu i to bezpłatnie, jednak jakość oraz dostępne funkcjonalności bezpłatnej wersji nie dorównują możliwościom, jakie przedstawia wersja płatna.

GD Star Rating
loading...
Promocja firmy na Facebooku – jak zacząć?, 9.7 out of 10 based on 3 ratings
Komentowanie i pingowanie zostały wyłączone.

Komentowanie wyłączone.

Subskrybuj kanał RSS Follow me on Twitter!